Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty
  2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących działania Sklepu oraz realizacji Zamówień. Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
    wad fabrycznych, uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
    niezgodności produktu w zamówieniu.
    Nie stanowią natomiast podstawy do reklamacji różnice w wyglądzie produktów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamacje, oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
  6. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy zamówionego przez Klienta produktu, do reklamacji należy dołączyć czytelne kserokopię lub skan faktury zakupu
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  8. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
  9. Wydawnictwo NOTES niezwłocznie powiadomi Klienta o decyzji dotyczącej przesłanej reklamacji w formie elektronicznej, na adres wskazany przez Klienta w reklamacji.
  10. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Wydawnictwo NOTES dokona wymiany reklamowanego Produktu na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji. Warunkiem zwrotu jest podanie numeru konta bankowego Klienta dla paczek opłacanych przy odbiorze za pobraniem oraz udokumentowanie poniesionych kosztów przesyłki.
  11. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty zakupu o ile w ciągu dwóch miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi Wydawnictwo NOTES w formie pisemnej o stwierdzonej niezgodności.
  12. W przypadku, gdy Sprzedawca nie uznał reklamacji Klienta, a ten nie zgadza się z jego decyzją, Klient może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego („Sąd Polubowny”), działającego przy właściwym Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
  13. Sprawę do Sądu Polubownego może wnieść Klient, ale także Zamawiający niebędący Klientem, składając odpowiedni wniosek (w zależności od wybranego sposobu rozstrzygnięcia sprawy może być to wniosek o wszczęcie i przeprowadzenie mediacji lub o rozpoznanie sprawy przez Sąd Polubowny) do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.
Witryna stworzona na platformie