- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
- Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących działania Sklepu oraz realizacji
Zamówień. Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku
stwierdzenia w dostarczonym towarze:
wad fabrycznych,
uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
niezgodności produktu w zamówieniu.
Nie stanowią natomiast podstawy do reklamacji różnice w wyglądzie produktów
dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice
mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.
- Reklamacje należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym
Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej
wystąpienia, dane Klienta składającego reklamacje, oraz żądanie Klienta w związku z wadą
Produktu.
- W przypadku, gdy reklamacja dotyczy zamówionego przez Klienta produktu, do reklamacji
należy dołączyć czytelne kserokopię lub skan faktury zakupu
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za
uzasadnione.
- Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3
niniejszego Regulaminu.
- Wydawnictwo NOTES niezwłocznie powiadomi Klienta o decyzji dotyczącej przesłanej
reklamacji w formie elektronicznej, na adres wskazany przez Klienta w reklamacji.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Wydawnictwo NOTES dokona
wymiany reklamowanego Produktu na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie
możliwa, zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty
rozpatrzenia reklamacji. Warunkiem zwrotu jest podanie numeru konta bankowego Klienta dla
paczek opłacanych przy odbiorze za pobraniem oraz udokumentowanie poniesionych kosztów
przesyłki.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty zakupu o ile w ciągu
dwóch miesięcy od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi
Wydawnictwo NOTES w formie pisemnej o stwierdzonej niezgodności.
- W przypadku, gdy Sprzedawca nie uznał reklamacji Klienta, a ten nie zgadza się z jego decyzją,
Klient może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do Stałego Polubownego Sądu
Konsumenckiego („Sąd Polubowny”), działającego przy właściwym Wojewódzkim
Inspektoracie Inspekcji Handlowej.
- Sprawę do Sądu Polubownego może wnieść Klient, ale także Zamawiający niebędący
Klientem, składając odpowiedni wniosek (w zależności od wybranego sposobu rozstrzygnięcia
sprawy może być to wniosek o wszczęcie i przeprowadzenie mediacji lub o rozpoznanie sprawy
przez Sąd Polubowny) do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji
Handlowej.
Wersja: 25.4.3.6 - webapp.